Lite frågor, lite svar.

Lite frågor eller svar kommer här:
Jag är med nu då! <3 :)
Svar: Vad bra, släng bara in en komentar och lägg ut din bild på din blogg! :)
Hehe ingen fara ;) Det är väldigt varierande...men det blir väl ca 3-4 gg i veckan, beroende på om vi slutar tidigare ågon dag så jag kommer hem tidigt. Annars är det bara onsdagar, torsdagar, lördagar och söndagar jag KAN rida. Kommer hem när det är mörkt de andra dagarna...:(
Svar: Okey! Det verkar väldigt roligt fasst det skulle nog inte varit så roligt för mig, jag kan ju INTE rida. Jag har ridit på någon häst någon gång men det var typ för nästan 1 år sedan. :)
Här kommer en komentar från "Annika".
Allt bra såhär mitt i natten?
Svar: Japp, jättebra! :D
Adios! /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0