Lite frågor till frågestunden.

Rött eller blått? 
Vit eller svart?
Grönt eller rosa?
Vaktlar eller dvärghöna?
Svar: Jag tar nog blått och sedan tar jag vit. Den sista frågan var jättesvår... jag tycker vaktlar är jätteroliga för de gillar utmaningar, i alla fall mina! Men, dvärghönsen jag har är pratsamma och gillar och sitta på handen eller på armen. Jag vet faktiskt inte vilket som är bäst! :S Tack för komentaren!!! :D

hur håller ni reda på vem som heter vad? Är det inte någon som är lik den andre? ;)
Svar: Jag vet vem som är vem men, ibland säger jag lite fel. Det finns några som är lika varandra som Ann-Louice och Anita, jag ser skillnad med att Ann-Louice haltar och Anita är spralligare! ;)

hur många hönor och tuppar har ni?
får ni många ägg? ^^
Svar: (Om man räknar med tupparna) då har jag har 9 höns, min lillasyster har 2 st, min lillebror 4 st och min mamma 13. Då blir det: 28 st. Jag ska nog skaffa fler! ;) Vi får inte så mycket ägg nu för att det börjar bli vinter men, jag hoppas det blir fler till våren! :D
Tack så länge! Alice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0