Glömde visst dagen... :o

Ja, jag glömde säga att vi har mockat hos alla djur idag! Jag mockade hos mina vaktlar och designade nytt. Det var jätte kul!!! Dom blev helt galna när jag kom med mask, HERREGUD!!! Det är det enda jag säger...
En av vaktlarna la ett ägg idag, eller ägg och ägg? Det var knappt något skal på. Det blev ett Monica ägg!
Vådå ''Monica ägg?'' Jo, dom ägg som inte har så mycket skal på sig ger jag till Monica (katten) med lite annat gött! ;) Här kommer reseptet:

1 vaktel-ägg
Lite ovispad grädde. (bestäm själv hur mycket)
Lite mjölk. (bestäm själv hur mycket där också)
Hoppas ni har vaktlar och en katt som gillar ägg!
Alice :)
ps. Du kan också använda vanliga ägg men, då får du nog ha mer mjölk och grädde i. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0