Gekås idag ♥

Idag ska jag, mamma, Sanne och Meja till Gekås och det ska bli extra kul eftersom vi bara är där 1 gång om året.

Jag har redan skrivit en inköpslista, hihi!
Detta ska jag troligtvis köpa:

  • Tuggummi
  • Kläder (?)
  • KICK!!!
  • Toblerone
  • CD-skiva (?)
  • Film
  • Saker till hönsen (blir nog någon låda som rede)
  • Skissblock (?)
  • Shampo & tvål
  • nagel-saker (nagellack mm.)
  • hudlotion (?)
Hoppas det bara inte är för mycket folk, för det är sååååå jobbigt att vänta!

Kanske inte blir så bra uppdatering heller, tyvärr...men, man ska ta chansen att åka till Gekås när mamma hänger med för det är inte ofta!

(Jag, Jenny, Mona & Estelle. Runt halsen har jag Sandra's kamera.  Foto: Min kamera.)


Hoppas ni också får en jättebra dag! ♥

Kram/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0