Shoppingen på Gekås

Detta köpte jag:


Clearasil


"Let's Bite" (godis) till katterna



"Click-On's".


En pyjamas där det står: I'M WATCHING AT YOU!


En brun tröja ♥


Nagel-saker,



Nya sängkläder! ♥

Jag fick också en laddare till baterier som man kan ladda från datorn, bilen och vanligt! ↓


Och sisst men, inte minst:


Breaking dawn -------Part 1--------

Jag blev nöjd med mina köp..., tror jag... ;)

Jaja, sen uppdatering men, jag har haft fuuuuuullt upp! Ikväll har jag passat Rasmus & Tess (Rasmus & Tess är våra släcktingar och Rasmus är även granne till oss. Och idag hade Grannarna kalas och då ville Rasmus & Tess hälsa på så jag passade dem) ! :D Jag har också (själv och för första gången) mockat hos Ölandshönsen...WOW! ;)

Hinner inte skriva mer... Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0