ESTELLE SKA FÅ KYCKLINGAR, IGEN!!!!

Imorse gick jag ut till hönsen och fick se att Estelle låg i ett bo. Jag tänkte att hon bara la ett ägg men, senare på eftermiddagen gick jag ut till dem igen och hon låg kvar! Brevid henne låg Goliat och Pimpinellan och vilade. ♥
Nu för några minuter sedan gick jag, mamma och Sanne ut ennu en gång och då låg hon platt i boet och det gulligaste är att hon inte hackas! ♥♥♥♥
Här kommer bilder på Estelle, ruvande och med kycklingar:

Hon ligger också i samma hörn som hon gjorde när hon skulle få Goliat, Pimpinellan och Fräken! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Fråga gärna något i min frågestund!
http://bonitaochebba.blogg.se/2012/july/fragestund.html

2012-07-11 @ 21:13:14
URL: http://bonitaochebba.blogg.se
Postat av: Anonym

Emh.. varför gör du en blogg om hönor? tror ingen bryr sig xd

Svar: Kanske inte men, det är mitt intresse! Du behöver inte komma och styra och ställa över min blogg! Och det här var dåligt gjort, tycker jag i alla fall!
Alice Nilsson

2012-07-12 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0