Min skolavslutningspresent

...eller present, jag får köpa det själv.
JAG SKA KÖPA ANTWERPER SKÄGGHÖNS!!!!!! ÅHHHHHH, jag är såååååå glad!
Jag ska köpa dem i Laholm, där jag köpte mina 3 UNDERBARA Chabohöns. ♥ Ni kanske tycker att det är långt bort? Det är det men, inte lika långt som ägaren till dem åkte till för att köpa mina Chabohöns. Han köpte mina 2 vita Chabo i Holland och min bruna i Tyskland.

Jag ska köpa 2 höns (färgen vet jag inte exakt vad den hette). Namn vet jag inte än men, det ser man ju sen på personligheten. ;) Mamma ska nog ringa han på Torsdag (efter skolavslutningen) så bestämmer vi då! ♥

Det häftigaste är att Antwerper skägghöns är MINDRE än Chabo! Alltså lika stora som Jill ungefär. ♥

← Hiss/diss? Var den fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0