Nu är frågestunden över och jag svarar på alla frågor:

LINN'S FRÅGOR:

Går du på någon sport? Nej, tyvärr inte. Men på sommaren/våren brukar jag jogga och cykla.
Vem är din bästa vän? Jag har många bästa vänner som Alice, Moa, Sandra och Vickan. Jag har också andra vänner.
Gillar du hästar? Haha :) Jag säger som mamma: Hästar är fina att titta på! De är OTROLIGT söta! <3
facebook/blogga? Just nu har jag blivit fast vid facebook men, blogg.se är nog...bättre, tror jag. ;)

blogga/läsa andras bloggar? Jag läser mer än vad jag bloggar, asså jag läser bloggar. ;)
Favoritfärg? Många, kanske grön, gul och lila (?)
Om du skulle färga ditt hår, vilken färg skulle det varit då? I så fall...åt det vinröda hållet... ;)
Ungefär så här:

Vilka bloggar läser du? Oj, Titta bland länkarna! ;)
Om du vann en miljon, vad skulle du gjort då? Jag skulle skicka en hel del till barn i afrika.

SANNE'S FRÅGOR:

1.Vad är det bäst med att blogga? Jag vet inte, att alla komenterar! <3
2.Vad är din favoritmat? Vet inte, jag gillar typ allt!
3.Vem är din bästa vänn? Har skrivit det där uppe! ;)

EMMELINE'S FRÅGA:

vad är din favvo hobby? Höns, piano, vänner och familjen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0