Det verkar som att Niklas ruggar...

Jag tycker det är rätt tidigt för de andra hönsen har inte det. Ni kanske inte vet vad "ruggar" är? Jo, rugga är att hönsen tappar och byter fjädrar och nej, de blir inte helt fjäderlösa. De ser roliga ut men, dem har fortfarande kvar en del av fjädrarna! Jag har ett exempel här på hur Niklas såg ut och hur han ser ut:
DÅ:                                                                                        NU:

Ser ni skillnaden? Innan var han liiiite mer slät och nu är han lite mer sliten... Nu hoppas jag bara att han ruggar så att han inte går och blir dålig. :( Men, även fast han inte ser så "välompysslad" ut, så är han ändå min lille goseplutt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0