Det blir inte alltid som man lovat...

Ja, det här med kaninbilderna får komma denna helgen istället. Har haft så mycket annat just nu som läxer och min vanliga fritid! :)
Jag kommer nog att redigera några bilder för jag blev rätt så sugen på det. Ska också göra en film som jag ska jobba lite x-tra med! :D
 
NYHET!!!!!
En utav kycklingarna som föddes förra året har (eventuellt) lagt sig och kanske ska få kycklingar om 3 veckor! :O
Känner ni igen henne? Den lilla grå kycklingen Ludenben! Hon blir 1 år i Augusti tror jag! ;)
 
Den svart/gula kycklingen lämnade oss tyvärr för några månader sedan och efter det har Ludenben tagit över hennes brors egenskaper som att springa ut ur boxen... :)
Saknar dig lille Piggelin!
Här är han! :'( Får bara tårar i ögonen när jag ser honom...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0