Påsk


Är lite sen, men glad påsk alla små kacklande fän! ;)

Min dag startade med pappa fällde träd och jag mockade och gjorde fint hos dvärghönsen. Med hjälp av mamma blev det riktigt fint! Efter det firade vi påsken hos några bekanta. Mat, dricka och mycket skratt! 

Runt 00.35 gick jag och mamma ut till djuren igen för att fixa lite inför imorgon (senare idag) då det ska vara påskpromenad. Vi ska b.l.a. Visa upp hönsen+kaninerna och jag ska försöka sälja lite ägg när vi ändå har folk här!

Dagens roliga:
Lillan har fått en "berg-och-dalbana". Jag satte en gammal kattlåda på deras lutande stege medan jag mockade. När Lillan hoppade upp på den så åkte hon med full fart ner! 
"Stackars höna", tänker säkert många, men efter några gångers upprepning verkade hon tycka det var kul...! ;)

Hoppas alla hade en fin och bra påsk!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0