Mina höns:



Vaktlar kom som ett intresse förra året. Jag köpte en kull vaktlar, men synd nog dog nästan alla ifrån mig i höstas och i vintras. Det som var det jobbigaste var att alla tuppar överlevde och värper dom ägg? Nä, tyvärr! Men, nu har jag flyt på det! ;)


Dvärghönsen skaffade jag samma år på en tävling/hönsmarknad där dom stod i en trång bur. I buren var det 2 höns och 2 tuppar. Man var tvungen att köpa minst en tupp...och det blev NIKLAS! ♥ Jag skulle igentligen inte skaffa en tupp, men jag är glad att jag köpte honom!!!! Den 2 februari 2012 (detta året) försvann Åsa ur mitt liv... Nej föresten, inte helt. Hon är fortfarande kvar i mitt hjärta! ♥

Hoppas det var tillrekligt med fakta. Vill du veta mer? Då komenterar du här nere↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0