Det är inte sant, jag kan INTE FATTA ATT DET ÄR SAAAANT!

Var ute hos djuren för drygt en timme sedan och gissa vad? RISHÖGS-JENNY HAR TYP LAGTS SIG, HON OCKSÅ!!!!!! ♥ Snacka om att jag är glad! :')

(Kanske är det inte så intressant men, jag tycker det och det får man acceptera!)
Det är också så att Mona har får 2 små duniga bollar (än så länge). En är jätte knubbig och gul och en är brun (den bruna har vi inte sett riktigt). Meja ska få Mona's kycklingar eller ja, hon ska ta hand om dem och när dem blir stora ska hon få dem! :D Alltså, jag faaaattaaaar inte varför allt bra ska hända mig! Mamma's Ölandshöns har inte lagt sig, INTE EN ENDA! :o Det är jääääättekonstigt!

Det var nog det jag ville berätta!

Kommentarer
Postat av: Elsy Nilsson

Det är jätteroligt att läsa om era hönor och tuppar. Fullt upp att stå i förmodar jag.

2012-05-16 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0