Är trött och vet inte vad jag ska göra!

Hej på er!
Jag har typ inte sovit inatt så jag är JÄTTETRÖTT! Och jag har precis varit i stallet. Mamma åker tidigt på morgonen till sitt jobb så min bror får fixa djuren (mat å så) och jag som sover (i vanliga fall) vid den tiden får sedan (När jag har vaknat) gå och ge fåren mat. Jag och lillan (Meja) fick sammarbeta, hon fick ta Svante och sätta honom i en box och jag fick öppna grinden till hagen. Alla får kom ut men..., inte ut i hagen utan på vägen! Ett av fåren fick syn på havre så hon gick inte mer än 1 m typ, hon stod utanför stallet och Meja fick knuffa på henne men det gick inte så bra...! Ja ja, nu orkar jag inte att berätta mer. Det sista jag kan säga är att fåren kom in i hagen tillslut.
Här kommer en bild på ett av fåren:

(kanske inte så bra bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0