Min önskefärg på vaktlar...

Ja, ni kanske undrar vad jag menar med önskefärg. Jo... min mamma har ölandshöns och i år fick hon en tupp-kyckling som var ''gökfärgad'' (den är grå) för er som inte förstod. ;) Det är den färgen som hon vill ha på sina hönor och tuppar.
De som är på bilden är: Birger (till vänster) och Botwid (antagligen till höger) ;) Jag vill ha ''Botwid-höns''. ;) För att få just denna färg så kanske Birger och en vit kan få kycklingar tillsammans. Då hoppas jag att det blir just den färgen. Fast jag vill ha massa olika färger.... :° Vi får se!
Ha det bra!
Ciao/// Alice:)

Kommentarer
Postat av: Peter Nilsson

Vad rolig blogg/ pn

Svar: TACK!!!! ♥♥♥♥♥♥
Alice Nilsson

2011-10-18 @ 18:40:26
Postat av: Sandra

Dom är så fina!!

2011-10-20 @ 09:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0