HÄMLIGHETEN:

Hämligheten är att Estelle SKA bli mamma! Jag skrev det för några dagar sedan att hon Kanske skulle få kycklingar men, nu är jag säker! :D Just nu läser jag i en bok som heter "Höns i trädgården". Där kan man lära sig om vilken ras som ärr så och så och om sjukdomar men, jag läser om kycklingar.

Här kommer bilder från boken:


Här är bilder på kycklingar (ur boken) :


Tänk att ha de duniga fjädrarna mot kinden... :)


Och tänk när kycklingarna blir "tonåringar"...

Om det blir tuppar...ja, då börjar dem gala, fy för det ljudet! ;)

Och nu börjar jag räkna ner...


Ni kanske undrar varför det står "på G"? Hihi..., höns ligger på ägg i ungefär 3 veckor men, det ligger inte fullt ut utan, kycklingarna kan komma två-tre dagar innan det är dags.

Det pirrar i HELA kroppen och jag vill bara säga:

Jag önskar dig all lycka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0