Jag hörde 1 pip under Estelle, bara 1 kyckling?

Jag, mamma och Liam var ute igår och skulle ta lådan med Estelle ut ur själva "rinken". Hon var lugn men, hon hade såklart "mammanerver" och börrade upp sig och hackades. Hon kluckade åt kycklingarna, det verkade betyda: "Ni kan vara lugna, jag skyddar er" eller något liknande. Hon fick några pip tillbaka men, det lät som det bara var 1 kyckling. Men jag ska inte klaga, jag ska vara glad att både Estelle och Mona har lagt sig och föresten är kanske inte alla kycklingarna födda än. :D

Varning till klasskamrater:
Så ni bara vet, kan jag vara väääldigt hoppig och skuttig idag men, jag vill faktiskt åka hem och ta hand om de små! :D


Jag vet, samma bild men, jag ska snart komma med fler bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0