MONA SKA OCKSÅ BLI MAMMA!!!!!

(VARNING för stora bokstäver) ;D

Ja, i förrgår fick jag se Mona ligga i ett bo. Jag blev paff eftersom jag aaaaldrig har sett henne vara i ett bo. Jag tänkte att hon skulle lägga ägg men, jag hade endå en tanke i bakhuvudet. Nästa dag (igår) gick jag som vanligt till skolan och tänkte inte sååå mycket på Mona. På eftermiddagen messade jag mamma och frågade henne om Mona låg kvar och gissa...DET GJORDE HON! ♥♥♥ Under henne ligger: Japanska Chabo, Holländskdvärg (?), Araucana och Wyandotte-ägg.ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH, JAG KAN INTE BESKRIVA HUR GLAD JAG ÄR, FÖRST ESTELLE SEDAN MONA! VAD KOMMER SEDAN...NIKLAS? Nä, skoja bara lite! ;D Hoppas ni har det lika bra som jag! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0