Nu är alla Hollbo döpta

Holländsk + Chabo = Hollbo så, det blev en ny sort i ladugården i Valinge. ♥
Alla kycklingar fick varsitt namn: Gina, Pimpinellan och Fräken. Haha! ♥ Vi hade redan döpt den största (Gina) och den minsta (Fräken) men, så var det mittemellan-kycklingen....mamma trodde jag sa Pimpinellan så, det blev det!
Jag har rätt ovanliga namn på mina höns men, man måste ju ha något namn! ;)
Snart ska jag och Sanne ut till djuren och ge alla mat. Brahmakycklingarna har växt så det KNAKAR! På 1 vecka har de växt ett par cm och de äter ju såååå mycket! :O Man blir riktigt paff! ;D

Estelle och Gina (den gula kycklingen).
Ha det bra! Kommer upp bilder i eftermiddag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0