Hur ska jag göra?

Vaktlar eller dvärghöns? Jag vill ha vaktlar för dom är så söta och lägger så coola ägg, men dvärghönsen är mer charmigare.

Höns kom som ett intresse förra året. Mamma har alltid haft höns, i alla fall sedan jag föddes. Jag köpate 7 vaktlar sommaren 2011, som sedan gick bort, en efter en. Nu har jag rätt många vaktlar men, det är så svårt för jag vet inte ALLT om vaktlar ennu, och om jag inte kan alla "sjukdommar", kan jag inte heller rädda mina bäbisar! :'( Men, jag får vara berädd på det värsta...


Åsa, Ann-Louice, Majken och Vera dog tidigt, för tidigt. Dom blev inte ens 1 år gamla och det är lite synd. Det är som barnen i Afrika som dör av svält, mina fick ändå den mat dom behövde men ändå dog dom.                                                                    SAKNAR ER ALLA!

Jag har nog bestämt mig. Jag ska ha vaktlar, men mer dvärghöns. ;) Så blir det nog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0