Nu räknar jag ner...

nu är det bara 2 dagar tills jag fyller år! YIPPIIIII! På måndag fyller jag år och då ska vi (5:or och 6:or tjejer) ta spruta... :O Men, jag är inte så rädd för sprutor (som tur är). Jag kommer ihåg en gång, jag var typ 5-6 år och jag skulle typ ta någon konstig spruta i fingret och jag var så rädd så att jag sparka doktorn/sjuksköterskan. Men, min "skräck" för sprutor försvann innan vi åkte till Thailand. Vi skulle ta 2 sprutor innan Thailand och 2 efter, och sedan dess har jag inte varit så rädd längre. Men gud, vad jag byter ämne fort....jag kan ju inte göra ett inlägg som handlar om min födelsedag och sedan gå över på sprutor....! Men, det kunde man visst! ;) Jag vet, konstigt inlägg...tror jag! ;)


Have a nice day! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0