Såååå bra inlägg!

→→→Hääääääär←←←

Det är Moa som har skrivit det braiga inlägget!
Jag menar liksom det där med islandshästar, vem kan INTE gilla dom???????? Det är ju som kattungar fast större.....! Jag fattar att man blir ledsen. Det är inte så kul att höra om vad andra tycker t ex om mina höns och att jag har ett konstigt liv för jag är med dom. Inte för jag har blivit kränkt eller så men, jag skulle bli JÄTTELEDSEN! :'(
Och jag blir sååå ARG när jag hör om sånt här, såååååååå AAAAAAARG!!!!!!! Har man inget annat för sig än att prata skit??? Jag har hört så mycket skitsnack och jag blir ju så suuuur! Varför måste man prata skit om någon som inte har gjort något??????? Om ni nu inte gillar islandshästar, varför ber ni inte till gud, det var ju han som skapade världen!

Och skulle du haft en islandshäst skulle ju du blivit ledsen, det fattar la vem som helst, eller är det så svårt???
Visst, ni får kalla mig och mitt hönsintresse för vad ni vill men, jag vill inte höra det. Och jag vill inte heller höra att det pratas skit om mina vänner, det är det värsta som finns!


(ennu en snodd bild från www.lovenattur.blogg.se/, hoppas det är okej att jag lånar den...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0