Jag vill att skulle varit en dröm...

Rishögs-Jenny är ensam nu. Just nu vilar henes 4 ungars själar i himlen... Jag saknar dem så och det är första gången jag ser Jenny titta ner i marken. Jag mår så dåligt att jag gråter, jag känner mig skylldig, oansvarig och helt tom. Även fast det bara är "kycklingar" som många säger, så är det som att förlora en familjemedlem.
Många säger att man har höns för att få ägg men, jag har dem för att de har personlighet och förståelse. Många tycker att höns är helt dumma i huvet men, så är det inte. De är faktiskt lika kloka som vi människor. De kan lita på en, de kan prata med en och krama om en. Skulle någon säga något dumt om mina djur skulle jag bli hur arg som helst för det är som att säga något dumt om mig tycker jag. 
Jag saknar de små liven och det kommer ta lång tid för mig att förstå hur orättvist livet är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0